Veelgestelde vragen

Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de langste lengte in uw bestelling en het aantal producten dat u bestelt. Zo betaalt u bijvoorbeeld meer voor de levering van een steigerplank van 5 meter dan een steigerplank van 2,5 meter.

Bestellen

Het bestellen, betalen en verzenden van de producten gaat in drie eenvoudige stappen.

1. Bent u een bestaande klant, dan kunt u eenvoudig inloggen rechts bovenaan de pagina. U kunt dan direct bestellen, zonder opnieuw al uw gegevens in te hoeven vullen. Om te beginnen plaatst u de door u gewenste producten in het winkelmandje. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.

Uw bestelling wordt pas definitief, nadat u de betaling hebt uitgevoerd. Tot die tijd kunt u uw bestelling eenvoudig aanpassen. Wilt u producten uit het winkelmandje verwijderen, klik dan op het kruisje. Bent u klaar met winkelen, klik dan op bestellen.

2. Kies de door u gewenste betaalwijze (hieronder vindt u verdere informatie) en vul uw adresgegevens in (velden met * zijn verplicht). Klik vervolgens op afrekenen.

3. Bevestig uw bestelling, u krijgt dan een overzicht van uw bestelling per e-mail toegestuurd. Binnen 1 à 2 werkdagen neemt één van onze medewerkers contact met u op, om een afspraak voor de levering te maken.

Internationale betalingen

Bent u woonachtig in het buitenland en wilt u een bestelling plaatsen in onze webwinkel, dan kunt u kiezen voor de optie 'vooruitbetalen' en het orderbedrag overschrijven naar onze bankrekening met de volgende gegevens:

IBAN/SEPA Nummer: NL79ABNA0409778257
BIC Nummer: ABNANL2A
Banknaam: ABN Amro

Betalen

Betalen kan op verschillende manieren:

Ideal, veilig online betalen (Rabobank, ABN, Fortis, ING/Postbank, SNS)
Vooraf per bank/giro
Contant/Pin bij afhalen op één van onze vestigingen
* Voor levering naar de Waddeneilanden geldt een toeslag. Levering buiten Nederland is mogelijk in overleg, neem contact met ons op voor de tarieven.

Bestelling

Wilt u een factuur ontvangen van uw bestelling, geeft u dit dan aan bij uw bestelling.

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin vindt u de door u bestelde artikelen en het te betalen bedrag. Heeft u geen e-mail ontvangen, kijk dan in uw ongewenste mail of het als spam is binnengekomen. Heeft u geen e-mail ontvangen neem dan contact met ons op. Wij zijn te bereiken op telefoonnummer 0517- 76 4000.

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren, dan kan dit kosteloos tot 2 dagen voor levering. Dit kan wel consequenties hebben voor de levertijd. Hierna gelden onze retourvoorwaarden. Maatwerkartikelen kunnen niet kosteloos worden geannuleerd.

Retourneren

Goederen kunnen tot max.7 werkdagen na afleverdatum door klant retour worden teruggestuurd naar GibaHout.nl (hieronder valt ook de wettelijke geldende zichttermijn). Na deze periode brengen wij 20% retour kosten in rekening.

Beperkingen hierop worden genoemd in de volgende passages:
GibaHout.nl haalt goederen nooit op, ook eventuele kosten m.b.t. het retourneren van goederen naar GibaHout.nl worden niet vergoedt.
De reeds gemaakte transportkosten zullen met het aankoopbedrag verrekend worden.
Goederen kunnen geretourneerd worden onder voorwaarden van gesloten volle verpakking(en), géén schade aan product(en), dezelfde aangeschafte productieserie en de koper moet aantonen dat het product gekocht is bij GibaHout.nl.
Retourgoederen reizen op risico van de klant.
Opmaat gemaakte producten kunnen niet retour.
 

Vragen

Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.